Всеукраїнський тиждень права

2018-12-14

/Files/images/20181210_102657.jpg

/Files/images/20181210_102657.jpg/Files/images/20181211_073659.jpgВсеукраїнський тиждень права

Одним із завдань сучасної шкільної правової освіти є вміння учня

орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці правознавства просто неможливо, тому в школі щорічно проводиться тиждень права, який включає в себе комплекс різноманітних форм позакласної роботи.

Основною метою тижня було:

- підвищити інтерес учнів до правознавства;

- розширити й поглибити знання та вміння учнів з даного предмету;

- реалізувати на практиці основні принципи особистісно - орієнтованого

підходу до навчання;

- створити сприятливі умови для виявлення знань та вмінь учнів у

нестандартних ігрових ситуаціях.

Всеукраїнський тиждень права розпочався відкриттям загальношкільної лінійки, на якій вчитель історії Ковальчук Андрій Валерійович та учні 9 класу розповіли про історію започаткування та проведення Всеукраїнського тижня права. Тиждень права сьогодні вже має статус державного, носить характер національної правової традиції та включає в себе цілу низку заходів, акцій, конкурсів.

Так, в рамках проведення тижня були проведені заходи, спрямовані на забезпечення захисту прав дитини дотримання національних та загальнолюдських морально-естетичних принципів, традицій. У школі були оформлені стенди, випущенні стіннівки «Правовий бюлетень», «Пам’ятка для учнів щодо профілактики правопорушень» пройшли конкурси малюнків на тему « Право у моєму житті».

Для учнів 1-4 класів було проведено гру-мандрівку «Права людини на Україні».

Для учнів 5 – 8 класів була проведена членами учнівського самоврядування інформаційна хвилинка « Чи знаєш ти…».Під час спілкування учні повторили права та обов’язки відповідно до віку дитини.

Проведений правовий турнір. Перемогу отримала команда «Не депутати».

Протягом тижня по класах були проведені години спілкування на правову тематику. В 5 -7 класі пройшла вікторина “Мої права і обов’язки”. Учні дізналися, з якого віку, як і де підліток може захистити свої права та інтереси – самостійно або за допомогою законних представників.

Не маючи достатнього життєвого досвіду, підлітки іноді опиняються на межі скоєння злочину, і тоді врятувати людину від фатальної помилки може тільки знання законів.

У шкільній бібліотеці була організована виставка бібліотечної полички «Правова література».

Створено пам’ятку для учнів і батьків «Насильство над дитиною як чинник деструктивного впливу на формування її особистості»

Вищезазначені заходи сприяли підвищенню зацікавленості учнів у вивченні правознавства.

Робота по формуванню правових відносин продовжується і далі. Вона сприяє розширенню правових знань учнів, формує вміння співвідносити в життя норми моралі та прав, застосовувати правові знання в повсякденному житті.


Кiлькiсть переглядiв: 243

Коментарi